Złoty wrzesień z Amazon

rafal.rozewicz 09.10.2023

W międzynarodowym miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych liczy się tylko jedno – wspólny cel, jakim jest dobro najmłodszych. Wiele firm i instytucji chciałoby włączyć się w podnoszenie świadomości społecznej dotyczącej wczesnej diagnostyki nowotworów, przyspieszenie wykrycia i zwiększanie możliwości leczenia dzieci chorych onkologicznie.

Wrześniowa współpraca między Fundacją Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową i Amazon to doskonały przykład właśnie takiego połączenia działań NGO i biznesu w ramach jednego celu. Zarówno Kampania “Złotej Wstążki”, jak i kampania “Amazon Goes Gold for Kids With Cancer” w swoich założeniach pomagają podnosić świadomość dotyczącą nowotworów u dzieci. Nie było więc innej możliwości – połączenie sił było doskonałym pomysłem!

Gest dla rodziców – ulga w trudnych chwilach

Pierwszą z naszych wspólnych akcji było stworzenie Start Packów. Sfinansowane przez Amazon pojemne, wygodne torby mieszczą najpotrzebniejsze rzeczy dla rodziców – kiedy trafiają oni do Przylądka Nadziei, często są w ogromnym stresie, zdarza im się wyjechać z domu w pośpiechu, jedynie z tym, co mają przy sobie. W Start Packu znajdą szczoteczki do zębów, środki higieniczne, ręcznik czy klapki – wszystko to, co na początku trudnej drogi pomoże zniwelować choć odrobinę nerwów.

Wolontariusze w swoich strojach-piżamach stawili się w siedzibie Fundacji, żeby spakować pierwszą pulę pakietów dla rodziców. Następnie dostarczyli je do Przylądka – gdzie już zaczęły służyć nowo przybyłym rodzicom!

Doświadczanie świata w Centrum Zdrowia Dziecka

Kolejnym kamieniem milowym we współpracy Fundacji i Amazon w ramach Kampanii “Złotej Wstążki” i Amazon Goes Gold było otwarcie w warszawskim Instytucie “Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” Sali Doświadczania Świata, w której będzie prowadzona wielozmysłowa terapia Snoezelen.

To miejsce relaksujące, odprężające, a zarazem aktywizujące. Całość wyposażenia Sali i jej przyjemna atmosfera dają poczucie pewności i bezpieczeństwa, dzięki czemu zachęcają do działań stymulacyjnych i aktywności sensorycznej. Dają dzieciom poczucie bezpieczeństwa, sensu, samokontroli i pewności siebie. Wzbogaca ich przeżycia i sprawia radość.

– Dzięki kampanii Amazon Goes Gold for Kids With Cancer mamy szansę w rzeczywisty sposób wpłynąć na życie tysięcy dzieci i ich rodzin, podnosząc świadomość na temat ważnej pracy prowadzonej w badaniach nad chorobami onkologicznymi i opiece onkologicznej najmłodszych pacjentów. – mówi Barbara Krystosiak, Menadżerka ds. relacji ze społecznościami, Amazon. – Cieszę się, że w tym roku wraz z Fundacją Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową mogliśmy pomóc w otwarciu Sali Doświadczania Świata, miejsca niezwykle ważnego w terapii przyspieszającej powrót pacjentów do zdrowia.

Sala Doświadczania Świata w Instytucie “Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” powstała w ramach Kampanii “Złotej Wstążki” – międzynarodowej inicjatywy z okazji miesiąca świadomości nowotworów dziecięcych. Wsparcie finansowe, które umożliwiło jej stworzenie, zapewnił Amazon w ramach inicjatywy #AmazonGoesGold.

Wrzesień pełen wrażeń

W miesiącu pełnym emocji i wydarzeń każde z osobna jest niesamowitym przeżyciem. Bardzo się cieszymy, że Amazon dołączył do nas w tak dużym zakresie – a tym samym mogliśmy wspólnie zapewnić tyle radości i spokoju zarówno najmłodszym pacjentom, jak i ich rodzicom. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy!

Chcesz przyłączyć się do nas i wspólnie pomóc nam spełniać naszą misję, abyśmy wspólnie mogli osiągnąć wizję Fundacji, czyli świat, w którym nowotwory dziecięce są chorobami w pełni wyleczalnymi? Dołącz do nas, nie tylko podczas Kampanii „Złotej Wstążki”, ale przez cały rok! Napisz do nas: fundacja@naratunek.org.

Polecane produkty