O Złotej Wstążce m.in. w TVN24 i Onet Rano

rafal.rozewicz 16.09.2023

Jak mówić o OnkoCzujności i głównych celach tegorocznej Kampanii? Najlepiej w mediach. Zapraszamy do obejrzenia materiałów dotyczących Złotej Wstążki, które ukazały się m.in. w TVN24 czy w programie Onet Rano.

Rozmowa w Onet Rano z Anną Apel

O pierwszych symptomach choroby nowotworowej u dzieci, RakReatonie i potrzebie uważności, zwłaszcza jeśli chodzi o rodziców i lekarzy pediatrów, mówiła w porannym programie ONETu Prezes Zarządu Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – Anna Apel.

Lekarze apelują. O potrzebie skutecznej diagnozy w TVN24

W jaki sposób skuteczna diagnostyka wpływa na zwiększenie szansy na wyleczenie z choroby nowotworowej? Zapraszamy do obejrzenia materiału przygotowanego przez stację TVN24.

O trzech bohaterkach Kampanii i trzech początkach choroby w TVP3 Wrocław

O symbolu Złotej Wstążki, haśle tegorocznej Kampanii i potrzebie świadomości mówiła w rozmowie w Faktach o Poranku TVP3 Wrocław Anna Pełdiak – koordynatorka tegorocznej Kampanii Złotej Wstążki.

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy od 48 minuty.

O RakReatonie w kontekście Kampanii Złotej Wstążki

W Radiu dla Ciebie mieliśmy przyjemość opowiadać o wyzwaniu sportowo-charytatywnym, jakim jest 4. edycja RakReatonu. Uczestnicy wyzwania mają za zadanie pokonać 1 milion 200 tysięcy kilometrów w ciągu 30 dni – chodząc, spacerując czy jeżdżąc na rowerze. Jeśli im się to uda, wówczas Partnerzy wyzwania: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej i Grupa Impel przekażą 120 tysięcy złotych na wsparcie dzieci z chorobą nowotworową.

Zapraszamy do wysłuchania podcastu – TUTAJ

Polecane produkty