Jak mówić o OnkoCzujności i głównych celach tegorocznej Kampanii? Najlepiej w mediach. Zapraszamy do obejrzenia materiałów dotyczących Złotej Wstążki, które ukazały się m.in. w TVN24 czy w programie Onet Rano.
Rozmowa w Onet Rano z Anną Apel
O pierwszych symptomach choroby nowotworowej u dzieci, RakReatonie i potrzebie uważności, zwłaszcza jeśli chodzi o rodziców i lekarzy pediatrów, mówiła w porannym programie ONETu Prezes Zarządu Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – Anna Apel.
Lekarze apelują. O potrzebie skutecznej diagnozy w TVN24
W jaki sposób skuteczna diagnostyka wpływa na zwiększenie szansy na wyleczenie z choroby nowotworowej? Zapraszamy do obejrzenia materiału przygotowanego przez stację TVN24.
O trzech bohaterkach Kampanii i trzech początkach choroby w TVP3 Wrocław
O symbolu Złotej Wstążki, haśle tegorocznej Kampanii i potrzebie świadomości mówiła w rozmowie w Faktach o Poranku TVP3 Wrocław Anna Pełdiak – koordynatorka tegorocznej Kampanii Złotej Wstążki.
Zapraszamy do obejrzenia rozmowy od 48 minuty.
O RakReatonie w kontekście Kampanii Złotej Wstążki
W Radiu dla Ciebie mieliśmy przyjemość opowiadać o wyzwaniu sportowo-charytatywnym, jakim jest 4. edycja RakReatonu. Uczestnicy wyzwania mają za zadanie pokonać 1 milion 200 tysięcy kilometrów w ciągu 30 dni – chodząc, spacerując czy jeżdżąc na rowerze. Jeśli im się to uda, wówczas Partnerzy wyzwania: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej i Grupa Impel przekażą 120 tysięcy złotych na wsparcie dzieci z chorobą nowotworową.
Zapraszamy do wysłuchania podcastu – TUTAJ