Firma Artgeist – nowy Partner RakReatonu i nowy cel wyzwania!

rafal.rozewicz 21.09.2023

Miło nam poinformować, że firma Artgeist została trzecim Partnerem tegorocznej edycji RakReatonu. Dzięki czemu mamy przed sobą nowy cel. Jeśli do końca września uda nam się ubierać jeszcze 400 tysięcy kilometrów, wówczas artgeist przekaże dodatkowe 40 tysięcy złotych na wsparcie dzieci z nowotworami.   

Rekordowa 4. edycja

4. edycja Rakreatonu upływa pod znakiem rekordów. W zaledwie 15 dni udało się osiągnąć pierwotny cel, jakim było 1 milion 200 tysięcy kilometrów, czyli 100% ówczesnego celu, co stanowi najlepszy wynik spośród dotychczasowych edycji wyzwania. Jednocześnie w tym roku aktywnie pomaga rekordowa liczba uczestników – już ponad 12 tysięcy osób z całej Polski biega, spaceruje, jeździ na rowerze dla dzieci z rakiem, korzystając z aplikacji ActivyPartnera technologicznego RakReatonu.

Artgeist dołącza do Fundacji LOTTO i Grupy Impel

Dzięki tej decyzji firma Artgeist dołącza jako trzeci Partner do pozostałych Partnerów wyzwania: Fundacji LOTTO im. Haliny Konopackiej i Grupy Impel, którzy już na samym początku 4. edycji zadeklarowali łączne wsparcie na poziomie 120 tysięcy złotych. Ten poziom wsparcia udało nam się osiągnąć już w połowie miesiąca.

W Artgeist zawsze kładziemy nacisk na odpowiedzialność społeczną biznesu, a decyzja o dołączeniu do grona Partnerów RakReatonu jest tego naturalną konsekwencją – mówi Olga Adamkiewicz, CEO Artgeist. – Udział w takim przedsięwzięciu to dla nas nie tylko okazja do pomocy, ale przede wszystkim wyraz wsparcia dla wartości, które cenimy i pielęgnujemy w naszej organizacji.

Już 160 tysięcy złotych dla chorych dzieci

Jednocześnie dzięki deklaracji firmy Artgeist, która przekaże 40 tysięcy złotych, pod warunkiem osiągnięcia nowego celu, udało się znacznie zwiększyć pulę tegorocznej edycji RakReatonu. Obecnie wynosi ona aż 160 tysięcy złotych.

Podsumowując: pomagamy dalej!

Organizator:

Partner Strategiczny:


Partnerzy wyzwania:

Partner technologiczny:

Partner wspierający:


Uczestnicy RakReatonu:

Media wspierające:

Polecane produkty