Zaangażuj swoją firmę

Zostań Partnerem Kampanii Złotej Wstążki. Zobacz jak Twoje firma, instytucja może pomóc.

Chcesz zostać Partnerem Kampanii Złotej Wstążki, zaangażować pracowników i klientów? Jest na to kilka sposobów.

1. W miesiącu wrześniu możesz wybrać najefektywniejszy dla siebie mechanizm marketingu zaangażowanego społecznie – na rzecz dzieci chorych na raka. Na przykład:


- przekazać wybraną przez siebie kwotę od każdej transakcji, usługi lub sprzedaży produktu – tak jak zrobił to Czas na Herbatę


- wprowadzić do swojej oferty wirtualną Złotą Wstążkę – cegiełkę – jak Limango.pl, albo inny dedykowany dla Klientów produkt wspierający chore dzieci. Dobrym przykładem jest tutaj zakładka do książki stworzona przez Merlin.pl

2. Działasz w obszarze e-commerce? Twoja strona internetowa generuje codziennie duży ruch? Zamieść na niej widget one click – innowacyjne rozwiązanie płatnicze, pozwalające na szybkie i bezpieczne technologicznie wpłaty charytatywne. Tak zrobił SGB Bank – wejdź na sgb.pl, znajdź symbol złotej wstążki i zobacz jak łatwo możesz pomóc.

3. Wspomnij o Kampanii Złotej Wstążki w mediach społecznościowych, zrób wpis na blog lub wyślij mailing do klientów. Każdy z Twoich interesariuszy może pomóc. Każdy z Partnerów kampanii może przyjąć rozwiązanie najbardziej adekwatne do prowadzonej przez siebie działalności.

Chcesz z nami porozmawiać na ten temat? Napisz do nas - partnerzy@naratunek.org!