Zabka

Żabka Polska dołączyła do grona partnerów Kampanii Złotej Wstążki, by każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia i dalszy rozwój wspólnie z innymi rówieśnikami.

Żabka Polska to nowoczesna firma, której dynamiczny rozwój wspierają wdrażane innowacje. Jednak nowoczesność rozumie znacznie szerzej, dlatego realizację strategicznych priorytetów łączy ze społeczną odpowiedzialnością. W centrum uwagi stawia przede wszystkim człowieka i jego potrzeby, nie zapominając o wspólnej odpowiedzialności za środowisko naturalne i nasze najbliższe otoczenie. Żabka chce być dobrym sąsiadem. Funkcjonować blisko i w zgodzie z lokalnymi społecznościami. Dlatego aktywnie włącza się w ich życie, będąc partnerami akcji, stowarzyszeń i organizacji o charakterze sportowym, rekreacyjnym, edukacyjnym. Stara się pomagać tam, gdzie mamy możliwość wyrównania szans, dania nadziei osobom, które z przyczyn od siebie niezależnych mają utrudniony start, możliwości rozwoju i cieszenia się zdrowym, aktywnym życiem. A choroby nowotworowe u dzieci to niezwykle trudny temat, wymagający szybkiej reakcji. Dlatego bez wahania, już po raz kolejny, Żabka zdecydowała się wesprzeć naszą Fundację, dołączając do Kampanii Złotej Wstążki.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6300 placówek prowadzonych przez ponad 4900 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy Żabka są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższego punktu. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 6000 sklepów. Biznes Żabka rozwija odpowiedzialnie. Do filarów CSR spółki należą: dbałość o środowisko naturalne, odpowiedzialna sprzedaż żywności, rozwój osobisty i edukacja, wsparcie lokalnych społeczności, a także dbałość o zdrowie i aktywny styl życia.