Polskie Linie Lotnicze LOT

Wings for Life

We wrześniu na mundurach pilotów i personelu pokładowego pojawi się symbol „Złotej wstążki”. Podczas rejsów samolotów LOT-u podróżni usłyszą specjalne zapowiedzi zachęcające do włączenia się w naszą akcję, o której przeczytają też w magazynie pokładowym „Kaleidoscope”. 

„85% dzieci chorych na raka można wyleczyć! Dlatego we wrześniu, międzynarodowym miesiącu walki z nowotworami dziecięcymi, włączamy się w ogólnopolską kampanię, mającą na celu zwiększyć świadomość nowotworów dziecięcych i realnie pomóc małym pacjentom w ich drodze do wyzdrowienia.” - Piskorz Katarzyna, Członek Zarządu ds. Korporacyjnych.

 „To wszystko robimy po to, by jak najskuteczniej szerzyć ideę Kampanii Złotej Wstążki wszędzie tam, dokąd latamy. Działania te wpierają nasze codzienne starania, by pomóc w leczeniu dzieci chorych na nowotwory. W projekcie Wings of life oferujemy bezpłatne przeloty w celach medycznych dzieciom chorującym na raka i ich opiekunom. Bo razem możemy więcej!” -  Krzysztof Moczulski, Rzecznik Prasowy, Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji.

Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący od 91 lat Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W 2019 roku LOT przewiózł 10 mln pasażerów, o ponad milion więcej niż rok wcześniej i aż o 5,7 mln pasażerów więcej niż w 2015 r. LOT zapewnia komfortową podróż w ramach ponad 120 połączeń na świecie. W ofercie polskiego przewoźnika są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i udoskonala ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na europejskim rynku. Połączenia dalekodystansowe obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. LOT jest jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek. 



Placeholder
Placeholder
Placeholder