Limango

Sprzedaż wirtualnej wstążki

Każdy klient Limango podczas internetowych zakupów będzie mógł dodać do koszyka wirtualną „złotą wstążkę” - cegiełkę o wartości 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł lub 250 zł na rzecz walki z nowotworami dziecięcymi. Dodatkowo Limango wesprze naszą kampanię komunikacyjnie, publikując materiały edukacyjne na swoim blogu https://supermamy.limango.pl/, w newsletterze, kanałach społecznościowych oraz publikując reklamy nt. kampanii na swojej platformie.


Limango poprzez swoje zaangażowanie chce zwrócić uwagę na temat aktualnych wyzwań, z jakimi mierzy się onkologia dziecięca w Polsce oraz zachęcić do wspólnego czynienia dobra.


„Nie jest nam obojętny los chorych dzieci, dlatego liczymy na to, że wartości, jakimi kierujemy się na co dzień wewnątrz firmy, przełożą się na realne działania i zaangażowanie naszych klientów, wspierając zdrowie i życie potrzebujących dzieciaków. Uzyskując dzięki temu satysfakcję z możliwości

pomocy.”


„Nasza firma zdecydowała się wesprzeć kampanię, ponieważ w Limango doceniamy szczególnie te zachowania i umiejętności, które wyrażane są przez empatię i otwartość na drugiego człowieka. Oprócz głównych wartości, takich jak: szacunek, tolerancja, szczerość, wzajemna pomoc, otwartość na innych, ważne są dla nas hasła „dobro wraca” oraz „razem jesteśmy silniejsi”. To nie są puste słowa, w Limango żyjemy tak na co dzień!”


Limango zostało założone w 2007 roku w Niemczech, od 2011 roku działa również w Polsce, jako część Otto Group – spółki działającej od lat 50. XX w.

„Każdego dnia pracujemy i rozwijamy się z myślą o młodych rodzinach. Dostarczamy im produkty i rozwiązania, które pomagają oszczędzać czas i pieniądze. Tworzymy miejsce, w którym można bezpiecznie i wygodnie kupować ulubione marki w najlepszych, okazyjnych cenach z rabatami nawet do 80%.”

www.limango.pl