Jet Line

Jet Line. Tworzymy przestrzeń do komunikacji.


W Kampanii „Złota Wstążka” i przede wszystkim dzieciakom w Przylądku Nadziei - nieodpłatnie przekazujemy czas antenowy na naszych MORE’ach - ekranach digital out of home. Będą na nich emitowane spoty dotyczące nowotworów u dzieci i tego, jak można wspierać wczesne rozpoznawanie i skuteczną terapię. 


Uważamy, że dzieci powinny być zdrowe, wesołe, bezpieczne i szczęśliwe we własnych domach. Ale gdy domem dla dziecka i rodziców musi stać się szpital -  niech to będzie najpiękniejszy, najlepiej wyposażony, najnowocześniejszy szpital na świecie.


Jesteśmy firmą outdoorową z Warszawy, działamy w całej Polsce. Ponieważ dzieci z całej Polski są leczone w szpitalu Przylądek Nadziei, włączyliśmy się w ogólnopolską kampanię „Złota Wstążka” na rzecz wiedzy o dziecięcych chorobach nowotworowych.