Kampania Złotej Wstążki

Chcemy zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory!

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Ich symbolem jest „Złota Wstążka”, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość - zdrowie dzieci. W Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową od niemal 30 lat wspieramy małych pacjentów, którzy stają do walki z nowotworami. Wierzymy, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa. Z tego powodu zainicjowaliśmy „Kampanię Złotej Wstążki”. Chcemy zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory. Zaangażuj się!

Opowiemy Wam o Prawdziwych Bohaterach i Bohaterkach, którzy mierzyli się z diagnozą, której nikt z nas nie chciałby usłyszeć. Walczyli, lub nadal zmagają się z chorobą, której nikt z nas nie chciałby doświadczyć. Poznaj ich historię! Będziemy aktywni w mediach społecznościowych, radio, podcastach, telewizji i prasie. Jeśli wolisz być aktywny na swój sposób - dołącz do ogólnopolskiego wyzwania rekreacyjnego RakReaton!

W kampanii wspierają nas mecenasi, partnerzy główni i partnerzy kampanii, a także osobowości publiczne takie jak Maja Popielarska - prezenterka telewizyjna i autorka książek o tematyce ogrodniczej, Maciej Orłoś - dziennikarz i prezenter telewizyjny, Magdalena Loska - mistrzyni sportów walki oraz Naval - weteran, były żołnierz Jednostki Wojskowej GROM i autor książek.